Edukacija trgovaca Lesnine u tvornici branda: himolla
Prodajni savjetnici Lesnine pozvani su ove jeseni na stručnu edukaciju u tvornicu himolla u Njemačkoj organiziranoj od strane ovog vrhunskog proizvođača tapeciranog namještaja čiji proizvodi su u ponudi Lesnine XXXL. U okviru edukacije naši prodajni savjetnici razgledali su izložbeni prostor i tvornicu.
Više od 70 godina ime himolla stoji za jedinstvenu kombinaciju funkcije i udobnosti u tapeciranom namještaju, koja nastavlja fascinirati i osvajati kupce te osigurava vrlo izuzetnu razinu udobnosti stanovanja. Ono što je nekada započelo kao mala radionica odavno se razvilo u modernu manufakturu i time jednu od najvećih tvornica tapeciranog namještaja u Europi. Himolla je 2023. godine osvojila Njemačku nagradu za inovacije u kategoriji Interijer i dnevni boravak za sjedeću garnituru NOVA 1378
Pri posjeti tvornice naši su prodajni savjetnici imali priliku vidjeti i: laboratorij za testiranje materijala, razvoj, konstrukcije, drvene konstrukcije, proizvodnju plastike, rezanje spužve, proizvodnju pjene, rezanje kože, skladište tkanina, rezanje tkanine, šivanje, tapeciranje.
Edukacija pod motom: „Upoznajte "unutrašnji život" kvalitativnog ojastučenog namještaja himolla!“ sadržavala je upoznavanje s osnovnim znanjima o kožama, video: „Ovako nastaje koža za namještaj“ te s vrstama koža: anilin, pigmentirana koža, rezani/donji dio kože, nubuk koža te prezentaciju raznih vrsta kože u izložbenom prostoru.
Potom je slijedilo upoznavanje s osnovnim znanjima o tapetarskim tkaninama te čišćenje i njega koža i tkanina.
U izložbenom prostoru proizvođača odrađen je i praktični rad na himolla modelima iz aktualne kolekcije te se razgovaralo o svim otvorenim pitanjima iz 2-dnevne edukacije.
Ovakve stručne edukacije koje prolaze prodajni savjetnici Lesnine ulaganje su u savjetodavnu kvalitetu odnosa prema našim kupcima budući da su upoznati sa svim koracima u procesu nastanka proizvoda, materijalima te njihovim održavanjem i mogu to znanje prenijeti u radu s kupcima.